Happiness

a taste of my world. (little bit of summer)

Hi

Vandaag laat ik wat zien van mijn gedachtwereldje, nu gaat het ook verder dan alleen maar afbeeldingen. Gewoon wat favorieten.

Mijn lievelings webshop op dit moment is ponypeople.nl Het is een shop(je) met extreem schattige pins, petten , truien, patches, stickers… en het is zo schattig en lief :–)

homepage_e6c2c61a-bd3a-4270-80ac-3da2300a00c5_2000x

Dit is mijn favoriete liedje op dit moment. Een beetje 60s, 70s. Het heeft zoiets vrolijks en rustgevend.

strawberry afternoons – lonely benson

 

Deze is favoriet is zo leuk!! Ik heb namelijk een nieuwe telefoon gekocht! De Huawei Y5 II, hij heeft goeie camerakwaliteit en is ‘redelijk’ goedkoop. Zal ik eens review geven? xx

IMG_20170707_112133

Het volgende is in categorie youtuber, Conan Gray ! Hij is zo gezellig om naar te kijken en zijn stijl is freaking awesome! Zijn stijl steek ik een beetje in het bloggen en ik ben er heel blij mee 🙂

 download

Mijn favoriete serie is 2 broke girls en dat zal voor eeuwig blijven.

Punt uit.

preparing-for-the-opening-2-broke-girls

De app  CAMCORDER is een gratis app die je camera een oud vintage achtige filter geeft. Super leuk om er een video mee te maken, het is makkelijk.

jammer genoeg heb ik niet de functie om een video tussen blogpost te gooien 😦

Hier heb ik de leukste blog die ik ooit heb gezien. Namelijk The Messy Heads   volgens mij zijn hete twee meiden, maar hoe ze alles verwoorden en de foto’s en echt alles! Dit is gewoon perfect, als mijn blog er zo uit zou zien zou ik mega trots zijn hoor! Ze maken precies dezelfde content die ik ook wil maken/bereiken. Echt, je moet het echt eens checken!!

(trouwens hiermee bedoel ik niet dat ik the messy heads of conan wil na apen maar dat ik veel inspiratie uit hun haal xx)

6359769972235822501293066160_emailfooter-02

De nieuwe album van Ronnie Flex, is gewoon geweldig. Het heet Rémi. En het is een compleet ander stijl dan zijn vorige liedjes. Je moet het echt eens checken 🙂

9ac615cfcae4279a4936a3f3c313c86b.640x640x1

En natuurlijk dit!

Deze blog geeft me zoveel meer vrijheid! Alsof ik alles kan doen! Het maakt me gelukkiger dat ik gewoon dingen kan vastleggen en dat er mensen zelfs geïnteresseerd zijn, blijft nog altijd een gek idee.

Processed with VSCO with b5 preset

Trouwens…

Er komt een hele leuke pakketje jullie kant op 🙂

Namelijk…

HEEL VEEL DIGITALE X-JES VAN MIJ ❤

 

Geef een reactie

