Happiness

mijn zomer (+ visionlist summer ’17)

Hi

Ik hoop dat deze zomer geweldig wordt. Ik ben niet altijd met iemand of met een groep dus wil ik wat plannen hebben voor de zomer awesome te maken, maar dan alleen! Klinkt gek, maar ik kan heel gelukkig zijn alleen.

17663474_1897252007220686_6669662539388813312_n  Als jij dit  niet ook wel een beetje hebt, kan dit redelijk handig zijn 🙂 . Het is gewoon een opsommingslijst dus verwacht niet te veel xx

  • rommelmarkten/tweedehands
  • experimenteren met bijvoorbeeld filmpjes editen of breien of zoiets
  • meer verven en schrijven (zeg ik bijna altijd, maar het gebeurt wel eens echt waar)
  • nieuwe series ontdekken ( ik ben trouwens bezig met een geweldige serie 2 Broke Girls
  • Ik wil ook wat experimenteren met koken, lijkt me leuk

Alles samengevat, veel experimenteren, ontdekken en doen waar je van houdt.

Ik heb al vaker visionlists gemaakt maar nu zijn het dingen die ik niet vaak zeg en graag wil doen deze zomer.

  • klinkt misschien gek maar ik wil een beetje hipster zijn, zo vintage-achtig
  • meer productiever zijn in de ochtend, vroeger was ik meer een ochtendmens maar door school is dat vermindert. Nu heb ik tenminste de tijd heb, kan ik meer doen in de ochtend.
  • wat er een beetje hoort bij de vorige maar dat is genieten van de lucht. Dit doe ik al vaker. Eventjes geleden at ik snacks terwijl ik genoot van de zonsondergang, ik wil kunnen zitten en glimlachen naar boven. ’s Ochtends en ’s avonds.
  • en ja natuurlijk… knuffelen met diertjes !!!

xxx

Geef een reactie

