EXTRA, PERSONAL

ik ga het halen

Hi

Ik heb al vaker een bucketlist gemaakt, dat is een lijst wat je zeker op een tijd gedaan of klaar wil hebben. Elke keer ben ik weer veel te onrealistisch en is het maar tijdelijk. Maar vandaag laat ik zien wat ik ooit in mijn hele leven wil doen! Let’s Goo!

i know een mega lange lijst maar ach ja
  • naar de geiten/kinderboerderij
  • vaker knuffelen met leuke diertjes
  • een kat hebben
  • naar een kattencafé gaan
  • kwaliteitvolle waterverf
  • eindelijk een appeltaart bakken hehe
  • als ik op mezelf ga wonen (dit klinkt wat nerdy but idc) de sims kopen
  • ineens ook een computer/laptop zou wel handig zijn
  • hamster zou ook leuk zijn
  • fietswandeling in de bergen of iets in die richting
  • in een caravan een land die ik nog niet bezoekt hebt gaan ontdekken
  • naar een concert van Teske gaan
  • kunnen tekenen
  • 1k volgers lol
  • eigen domein hebben over mijn blog, dus gewoon samanthakarengera.com
  • mijn kamer en woonkamer inrichten
  • op reis gaan zonder plannen, wel zien wat er op ons afkomt
  • een muur vol met leuke foto’s en herinneringen
  • veel kleren verkopen op een rommelmarkt
  • ook vaker naar rommelmarkten gaan
  • in een videoclip dansen waar je mij meer dan 2 seconde in ziet

Is het misschien leuk om een story time te doen? Dan vertel ik hoe het ging, dansen in een videoclip xx

  • mijn rijbewijs halen
  • mijn diploma natuurlijk ook
  • ik heb wat leuke projectjes die er zo snel mogelijk aan komen waar ik zoveel zin in heb 😉

 

Dit was het ongeveer, soms doe ik wel eens dingen bij of dingen weg maar dit zal het zijn zeker 🙂

Laat mij weten wat jullie doelen zijn in het leven!!

xxx

Geef een reactie

