EXTRA, Happiness, PERSONAL

_ vragen om hulp (van mezelf)_

Ik ga het in deze post héél erg veel over mij hebben. Mijn excuses alvast.

Wat zeg ik nu?

Dit is mijn blog, mijn persoonlijke blog. Ik mag doen wat ik wil. Dus jaa

Ik wil gelukkiger zijn. Punt uit.        En alleen ik zal daarvoor kunnen zorgen. Ik heb alles op een rijtje gezet, allemaal kleine dingen die mij gelukkig maken. Ik weet niet of het jou zal helpen maar mij wel dus hier

Zo word IK(!!) gelukkig

  • dieren

Dichtbij mij zijn er koeien en katten,  het wordt mijn tweede thuis.

  • ontbijten

Ik wil vaker gezonder ontbijten en uitgebreider zodat ik de dag goed begin!

  • leren

Klinkt misschien echt super raar. Maar ik wil veel meer gaan leren. Niet omdat ik gelukkig wordt van leren maar omdat ik gelukkig wordt van het resultaat.

  • schrijven

Ik wil veel meer gaan schrijven, over van alles.

  • + meer tekenen en verven

Is altijd leuk toch?

  • minder op social media

door social media ben ik gaan twijfelen of wat ik echt leuk vind of wat anderen leuk vinden. Nu ietsje minder. Maar door minder er op te gaan, ontdek ik het zelf wel.

  • wandelen en fietsen

Het doet zo goed, zo zo zoo goed. Wandelen tussen de rommelmarktjes, fietsen in het bos,…

  • plannen

Hopelijk word ik minder chaotisch hehe

  • dansen

Doe ik toch altijd haha

  • bloggen natuurlijk

Ik heb het gevoel dat ik het bloggen meer en meer begrijp. En mezelf ook. Ik weet gewoon waar ik aan toe ben en wat ik wil. Er komen ook leuke dingen jullie kant op in de zomer 🙂 En ideetjes zijn altijd welkom ❤

Ik denk dan dat ik wel gelukkig zal zijn hoor 😉 Ik weet niet echt bij welke categorie het past, dus doe ik deze post bij ze alle drie xxx

 

 

Geef een reactie

