Happiness

_een oog vol betekenis_

Mensen die me vaker zien, weten dat ik redelijk vaak een ketting draag. En dan vragen ze

Is dat echt diamant?

Vanwaar heb je die ketting?

Hoe duur was je ketting?

etc.

Als ik eerlijk was, zou het niemand interesseren.

Want ik heb het gewoon gratis gekregen, dus geen echt diamant. Geen echt zilver.

Voila

IMG_0986.JPG

De waarde van alles is zo belangrijk, je kan er gek van worden.

Waarde?

Waarde waar heb je dat vandaan,
Ik ben geen product, sieraad of prijs.
Ik heb nog nooit op de markt gestaan,
Om te worden verkocht,
Dan ben ik toch niet wijs.

IMG_0988.JPG

Iedereen is evenveel waard.

Toch?

Eerlijk,

daar twijfel ik wel aan.

Jij hebt mooi lang, golvend haar.

Ben jij dan meer waard?

Jij bent eerder geboren.

Ben jij dan meer waard?

Jij bent wijzer.

Ben jij dan meer waard?

IMG_0985.JPG

Ook al is deze ketting gratis gekregen, het heeft veel betekenis voor mij. Ik voel me niet alleen. Het is vooral geen geluksbrenger, want daar geloof ik niet in.

Geluk is er of niet.

gelukkig maar

Geef een reactie

