PERSONAL

_ mijn keuze _

Ja, ik heb Instagram, Facebook, Snapchat, Twitter …

Dus?

Het is toch mijn keuze?

Om  me zo mooi mogelijk op het internet te zetten?

Om wat filters te gebruiken?

Het is toch jouw keuze?

Men zegt dat het niet normaal is dat ze zo perfect mogelijk op Instagram willen zetten. Maar dat is toch niet fout? Wil je dan dat ik zo lelijk mogelijk op de foto staat?

Wat wil je dan?

Niet dat ik er naar luister.

Het is mijn Instagram maar

Toch niet heel mijn leven?

Het is niet dat ik overal het mooiste van mij laat zien?

Waarom doen ze daar toch zo moeilijk over?

Er zijn natuurlijk grenzen

Maar daar lig ik ver vandaan 🙂

Ik post wat ik leuk vind

of dat mooi in mijn feed past.

En ja, daar horen filters ook bij.

Maar dat is toch precies hetzelfde als kleren aan doen?

Of opmaken?

Het is niet dat ik het leven zie daar de camera app van mijn mobiel.

Ik ben toch niet achterlijk.

Je hebt ogen gekregen dus kijk ik naar de wereld met mijn blote oog.

En af en toe maak ik een mooie foto ervan.

Tegenwoordig meer.

Maar daar is niks fouts mee?

Alsof mooie dingen vastleggen iets achterlijks is.

Jij hebt (hopelijk) toch ook gewoon babyfoto’s?

En daar ben je blij mee,

omdat je het later terug kan bekijken.

Instagram is maar een verzameling van foto’s en meer

Het is toch maar mijn keuze

Screenshot_2017-05-01-20-45-32.png
@sophievstheuniverse

laat je instagram account achter, altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten! (geen slotje ❤ )

xxx



 

 

Geef een reactie

