Happiness

_ droom je ? _

Hi

dreamy.png
dit heb ik gemaakt in april 2017 en ik hou nog steeds van wolkjes xx

IMG_0981IMG_0982IMG_0983IMG_0985

A dream is a wish your hearts makes

– Walt Disney

Hoe zweverig klinkt dit?

Extreem-zweverig.

Positief?

Ja.

Toch?

IMG_0987.JPG

Fun fact:

De mooiste dromen maak je wanneer je wakker bent.

IMG_0984 Ik droom zo vaak van die gekke dingen dat ik het me letterlijk maar één seconde herinner. foetsie.

‘Waar gaan ze toch naartoe?’ 

IMG_0981

You have to dream before your dreams can come true.

 

xxx

Geef een reactie

