EXTRA

_ is het niet _

Wat zit er tussen het dromen en wakker zijn?

Wat zit er tussen de wolken en de sterren?

Wat zit er tussen je verdriet en blijdschap?

Vraag je dat wel eens af?

Intussen gebeurt er zoveel.

De laatste tijd stel ik me vragen die vanzelfsprekend zijn maar toch weer niet. Ik wed dat je geen enkele vraag kan beantwoorden met een logische verklaring.

Is het niet zonde dat we slapen? Dat we zoveel van de wereld missen?

Is het niet raar dat we dingen doen die we niet willen doen?

Is het niet raar dat wij geluk hebben gewoon zijn?

Is het niet raar dat je een meter verder een nieuw perspectief hebt over de hemel?

Is het niet raar dat ik mijn mening uit aan mensen die ik niet ken en het nog leuk vind ook?

Is het niet?



 

 

Geef een reactie

