PERSONAL

_ nieuwsgierig _

Hi!

Ik heb laatst een klein oproepje op Instagram gedaan. ( @samanthakarengera ). Daar vroeg ik of jullie misschien wat vragen hadden voor mij.  En er zitten wel leuke tussen!

Hoe ben je op het idee gekomen om een blog te beginnen?

Uuhm… Ik weet het eerlijk gezegd zelf niet zo goed.

In de zomer had ik ook een blog, daar postte ik bijna elke dag omdat ik niet op vakantie ging, vulde ik de dagen met bloggen. Toen school terug begon, stopte ik. Ineens vond ik het genant wat ik deed en verwijderde ik alles van één van de leukste tijden ooit. Zonde hé? Ik miste het en begon helemaal vanaf nul. Nu ben ik hier 🙂

Welke series volg je?

Ik ben net begonnen met 13 REASONS WHY, en het is geweldig!!! Zeker aan te raden!!! Ik kijk het heel traag, vind ik wel. Maar ja

Hoe ben je zo goed bevriend worden met Lieke?

Voor als je me nog niet zolang volgt, Lieke is mijn allerbeste vriendin. Uhm ik weet het niet echt. We leerden elkaar goed kennen omdat we in dezelfde klas zitten, en we machtten gewoon haha!

IMG-20170427-WA0054

Welke blogs lees jij eigenlijk?

Ik lees er niet zo veel maar als je dat wilt weten zou ik je sturen naar een vorig artikel van mij! _Favoriete Youtubers & Bloggers_ Zie zo!

Wat is mijn favoriete accessoire van jullie mini bedrijfje?

De meesten weten het niet echt, maar ik, Paulien en Lieke hebben een klein bedrijfje! We verkopen chokers, armbandjes en enkelbandjes! Je kunt ons volgens als je wilt! @pls_juweeltjes en show us some love! En het leukste wat we verkopen? Zijn de chokers met een fluffly pompon!

 

Waar haal je inspiratie vandaan?

Meestal kijk of lees ik naar _Favoriete Youtubers & Bloggers_ voor inspiratie. Maar naar buiten kijken doet veel met je. Ik hou ook gewoon bij wat ik leuk vind en zie of ik iets mee kan doen. Nergens specifieks, het moet vanzelf komen!

Heb of had je een vriendje?

Niet echt hahaha. Lagerschool-liefde is toch meestal niet serieus? Dat tel ik nooit echt mee. Dus nee #single

 

Frans of Wiskunde?

Frans

denk ik.

Dat was ‘em!

xx

Geef een reactie

