EXTRA

_Makkelijke & Snelle Ontbijtjes!_

Hi

Ik ben zo een type die elke dag zin heeft in een hele gezonde en uitgebreide ontbijt. Maar als je nu net hebt overslapen of te moe is voor zoiets lekker (zoals ik)? Dan neem je snel maar een appel of zo. Maar je kunt ook mega makkelijke en snelle ontbijtjes maken die ik graag met jullie deel!

1. Chocolade Wafels 

Je hebt gewoon wat kant en klaar wafels nodig die je eventjes opwarmt. Als je wafels lekker warm zijn smeer je er wat chocopasta op,  de choco smelt rustig aan. En je hebt Chocolade Wafels! (Bijna lekkerder dan van de winkel! 😉 )

2. Fruit Milkshake

Mama had laatst fruitsalade gemaakt en van de overschot heb ik snel een milkshake gemaakt! Je kunt ook zelf snel wat fruit bij elkaar doen en snijden of schillen. Om het zoeter te maken deed ik plaats van melk slagroom erbij! En natuurlijk ook slagroom boven op… Jumm 😋

3. Croque’s

Croque’s zijn makkelijk te maken voor ontbijt of lunch! Je doet op je brood wat je wilt en laat hhet roosteren in het daarvoor-gemaakte-machine-waar-ik-de-naam-niet-meer-van-weet 😅

4. Yoghurt Mix

Het is heel simpel. Gewoon wat Yoghurt waar je wat lekker bij doet zoals nootjes (ieuww  😳), rozijntjes, stukjes fruit….

Extraatje:

Je kunt ook wat ontbijtkoek dippen in je yoghurt 😉

Afbeeldingsresultaat voor food gif

Ik probeer trouwens ook twee artikelen per week te posten! Hope you like it!

xxx

 

 

1 thought on “_Makkelijke & Snelle Ontbijtjes!_”

Geef een reactie

