Happiness

_daarboven_

Hi

Hello may!

Ik laat me altijd fascineren door de lucht. En ik besef me dat de roze en gele en alle andere kleuren-hemels niet de enige mooie hemels zijn. Ik hou alleen niet van die grijze luchten. Maar als de zon erbij is, dan 😍😍. Ik verbaas me dat ik nog steeds kan kijken naar de hemel zonder dat er iets speciaals te zien is.

IMG_1011IMG_1020IMG_1021img_20170121_174020img_20170224_162212img_20170121_082502

Ik zie de hemel..

een gevoel wat bloeit
wat mijn dag laat opklaren
een gevoel wat intens groeit
en een zachte wind door mijn haren

ik zie de lucht en proef de zon
met mijn haren in de wind
alsof het allemaal niet mooier kon
zie ik daar een prachtig engelen kind

ik ruik het gras en voel de lucht
de lucht uit mijn eigen mond
alsof hij ergens voor weg is gevlucht
zo draait hij met kringentjes in het rond.

 

xxx

Geef een reactie

