Happiness

_vooral gelukkig_

Ik ben op dit moment heel gelukkig, en ik wil die blijheid met met jullie delen.

Het gekke is dat ik niet weet waarom ik zo gelukkig ben. Volgens mij door het weer, het doet me zo goed! Ineens schijnt de zon, de songteksten zijn zo prachtig, op school gaat goed, en ik voel me  echt goed in mijn vel. De zomer komt eraan en ik heb zoveel zin in de zomervakantie!!!!! Ik heb hele leuke dingen gepland, waar ik naar aftel.

We got questions we should not ask but

How would you feel, if I told you I loved you?
It’s just something that I want to do
I’ll be taking my time, spending my life
Falling deeper in love with you
So tell me that you love me too

– Ed Sheeran – How would you feel

Ik lach ook veel vaker, en dan ik ben oprecht zeer gelukkig.

Have a lovely day!

xxx

 

Geef een reactie

