Happiness

_Bobbejaanland ’17_

Hi

Ik werd uitgenodigd door een goede vriendin van mij Nele om naar Bobbejaanland te gaan! Ik was heel erg enthousiast, dus onverwacht ging ik gewoon een mega leuke dag meemaken!

Ik ga het niet heel uitgebreid over hebben omdat ik een vlog heb gemaakt op Youtube! Ik vond het wel leuk om wat filmpjes bij elkaar op te zoeken en er is redelijk goede resultaat!

Klik hier voor de video!

Even voor de duidelijkheid; ik wil geen Youtuber worden!! Ik wil gewoon als ik eens zin heb en leuke dag had gefilmd gewoon op Youtube te plaatsen. Niets anders 🙂 Maar abonneren mag altijd hahahaa

 

Geef een reactie

