Happiness

_Eddie :)_

Mijn allerallerallerallerbeste babygurl, Lieke is een beetje geöbserdeerd met Ed Sheeran. Daardoor is mijn liefde voor zijn muziek vergroot. Zeker met zijn nieuw album, whaaaaaa i love it!!!!

Zo jammer dat alleen maar Shape Of You zo bekend is want de anderen liedjes zijn, ik zweer het,  geweldig. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo’n goede album gehoord.

Reminder: Ik ben geen echte fan van hem hoor, alleen dit album vind ik goed! s/o naar @liekevanvelzenn 🙂

Als je er nog niets weet, dan heb je volgens mij onder een steen gelegen of zo hahaha. Check even je spotify (of anders maak je het wel eventjes aan of zo haha) en geniet!!!!! 🙂

Hier wat songteksten van prachtige liedjes van hem xxx

Happier – Ed Sheeran

Ain’t nobody hurt you like I hurt you
But ain’t nobody love you like I do
Promise that I will not take it personal baby
If you’re moving on with someone new

Cause baby you look happier, you do
My friends told me one day I’ll feel it too
And until then I’ll smile to hide the truth
But I know I was happier with you

Perfect – Ed Sheeran

 

 

Baby, I’m dancing in the dark, with you between my arms
Barefoot on the grass, listening to our favorite song
When I saw you in that dress, looking so beautiful
I don’t deserve this, darling, you look perfect tonight

 

Mooi  toch?

xxx

1 thought on “_Eddie :)_”

Geef een reactie

