Happiness, PERSONAL

_feestje_

Hi

Muziek is toch wel een heel grote deel van leven geweest en nu nog steeds natuurlijk. En zal waarschijnlijk ook zo blijven. Ik luister altijd muziek en als ik geen muziek aan heb, weet dan dat ik  duizend liedjes in mijn hoofd afspeel.

Mijn motto is toch wel

Er zal wel een reden zijn om te feesten

De meeste snappen die niet.

Stel je eens voor; er zijn aanslagen in de buurt. Super erg natuurlijk. Moet je niet blij zijn dat de mensen waar je van houdt misschien wel gezond zijn? Of jezelf?

Wow wacht.

Ik bedoel met een feestje niet 100 man uitnodigen voor in de garage of zo! Daarmee bedoel ik gelukkig zijn, en geniet van de tijd die je hebt.

Gelukkig zijn omdat:

  • jij er (nog) bent
  • dat God (of wie dan ook) jou beschermt
  • als je iemand kwijtraakt dat diegene gelukkig zal zijn daarboven ❤
  • dat er mensen zijn die prachtige liedjes creeën waar jij van kunt genieten
  • dat er eten voor je is
  • en drinken
  • er (hopelijk ❤ ) een dak tussen jou en de hemel is
  • dat er om de seconde een nieuw leven op aarde komt

Ik wens iedereen een prachtig leven op aarde

❤️️💛💚💙💜

Ik heb hier ook een afspeellijst(je) op Spotify met mijn favoriete muziek, je kunt me daarop ook volgen!

xxx

 

 

Geef een reactie

