EXTRA, PERSONAL

_Favoriete Youtubers & Bloggers_

IMG_1058.JPG

Hi!

Vandaag deel ik mijn favoriete youtubers en bloggers met jullie! Niet allemaal zijn zeer erg bekend, maar allemaal keileuk om over te lezen of naar te kijken. Laat ook ineens weten of er één van jouw favorieten tussen zitten.  De linken staan helemaal beneden.

The first one…

Is overduidelijk Teske! Van begin af aan hield ik van haar humor, personaliteit, karakter en natuurlijk muziek.

Sans titre

Sans titreSans titre.png

De volgende is Diana, of te wel D is For DazzleZe heeft zo haar eigen stijl, en ze doet haar eigen ding die ze met velen wilt delen. En eerlijk, ze is zo instagramfamous!

Sans titre 

Sans titre.png

De volgende is Jordan Clark. Ik heb haar laatst nog ontdekt en ik werd helemaal verliefd! Ik hou van de sfeer die ze deelt en de videocontent! Ze heeft ook een blog, waar ik direct enthousiast over was!

Sans titre.pngSans titre.png

Dan hebben we het over Jiami. Jiami is een kleine youtuber en blogster. Ze vertelt haar mening en deelt haar leven.

Sans titreSans titre

De volgende is Bonnie, of te wel Boncolor. Ze is een dagelijke vlogster en haar vlogs zijn zo gezellig! Je leeft helemaal mee met haar dagelijks leven.

Sans titre.png

De volgende is Eva Roosmarijn. Ze is Instagramfamous en zij maakt wel hier en daar video’s. Ze maakt video’s gewoon wanneer haar zin heeft. En daar heb ik alle respect voor ❤

Sans titreSans titre

De volgende is Lisa Kolster. Wel bekend van de Girls Worlds Problems tweeling, is Lisa de reis-verslaafde. Ze deelt op haar eigen kanaal haar reizen en alles wat daar om heen draait.

Sans titre.png

De volgende is Sophie, zij is heel chill. Ze zet haar camera op haar zetel en praat maar wat. Aanstekelijk om naar te luisteren 🙂

Sans titre.png

Hopelijk vinden jullie ze ook leuk!

xxx

L I N K S

Teske Youtube Kanaal 

Teske Blog

Teske Spotify

Diana DisForDazzle Youtube Kanaal

Diana Instagram

Jordan Clark Youtube Kanaal

Jordan Clark Blog

Boncolor Youtube Kanaal

Jiami Youtube Kanaal

Jiami Blog

Eva Roosmarijn Youtube Kanaal

Eva Roosmarijn Instagram

Sophie Youtube Kanaal

🙂

1 thought on “_Favoriete Youtubers & Bloggers_”

Geef een reactie

