EXTRA

_hi , ik ben Samantha_

Hi

Ik ben Samantha Karengera.

Mijn ouders kozen de naam Samantha.

En diep weet ik dat ik trots ben op mijn naam.

Een zelfverzekerde maar verlegen naam.

Net zoals ik,

Samantha.

Ik vroeg aan mijn ouders waarom ze voor Samantha kozen.

mama: “Je papa wou je Sabrina noemen en ik wou Samantha. Ik ben gewonnen ;))” 

Thenk uuu mamssss

1.

Samantha is een Engelse naam voor jongens en meisjes. De betekenis van de naam is ` Luisteraar`.

WHUUUTTT?????

Samantha klinkt toch zeer vrouwelijk??? Kennen jullie iemand die Samantha heet en een jongen is??? Nou daar heb ik nog nooit van gehoord hoor.

2.

Naam van onzekere herkomst en betekenis, mogelijk oorspronkelijk Hebreeuws (Aram.) bij schimeath, samoa `horen’, dus `de horende, luisterende’.

Uuuhm oke dan?

3.

vazal van een grote vorst

 

Afbeeldingsresultaat voor vazal van een grote vorst.   wauwww hahahahahaaaaa

4.

Amerikaanse naam, mogelijk een vrouwelijke vorm van Samuel. De naam is bekend geworden door de film “High Society” (1956), waarin Grace Kelly de rol van Tracy Samantha Lord speelde.

Afbeeldingsresultaat voor high society 1956 Gerelateerde afbeelding om eerlijk te zijn lijkt die film echt wel leuk hahah

Afbeeldingsresultaat voor high society 1956 i  like Tracy Samantha xxx

Ik denk dat ik genoeg weet x :))

Let me know hoe je heet en of je trots bent op je naam!

xxx

 

 

Geef een reactie

