Happiness

_teveel fantasie_

 

Op dit moment hoor ik te leren,dus deze artikel is mega spontaan hahaahaha.

Fantasie

fan·ta·sie (de; v; meervoud: fantasieën)

(psychologie) het vermogen om met behulp van aanwezige voorstellingen nieuwe te vormen

verbeelding

product van de verbeelding; = hersenschim

Verbeelding, een ander woord voor fantasie. Fantasie kan je toch niet beschrijven? Fantasie is iets persoonlijks. Fantasie is een gedachte, die technisch gezien, niet realistich (hopelijk in de goede zin). Zelf heb ik zeer veel verbeeldingen die ronddwarrellen in mijn gedachte. Daarom heb ik natuurlijk ‘In Aanraking’, maar dit is iets specifiekers. Dagdromen. Dagdromen? Ja. Dagdromen.

img_20170211_171905

Google helpt je niet altijd, maar zelden.  Mij helpt het met school en zo. Maar ik blijf maar dromen wat fantaseren. Gek he?

 

Weet niet veel meer te vertellen want ik ben niet meer zo goed geconcentreerd haha door de mol :’) Maar daar komt ook meer over.

 

xxx

 

Geef een reactie

