Happiness, PERSONAL

_waarom nu een blog?_

Waarschijnlijk las je de titel wel.

Dit is, denk ik, toch wel de allerbelangrijkste vraag op deze blog.

Waarom nu een blog?

Hier geef ik eens antwoord op!

Een blog… omdat het leuk is, omdat je van alles ontdekt en nog ongeveer zo een 200,1545454…redenen haha.

Maar er is toch ééntje die eruit springt.

Mij lijkt het vreselijk om een wazige herinnering te hebben aan de tijd die ik beleef. Ik ben deze blog begonnen voor mij. Omdat ik weet dat ik er geen spijt van zal hebben. Absoluut niet. Het doel is dat ik over meer dan twee jaar met een glimlach hier naar terug zal kijken.

Misschien heb je de allerlaatste blog van Mascha (Beautygloss) gezien? Dat inspireerde me heel erg hard. Klik hier om het te lezen!  

Reminder, ik ga niet stoppen met bloggen hahahaaa!

Oké Samantha, back naar waar ik toe wou.

Het voelt fijn om een plek op het internet te hebben dat van jou is. Natuurlijk kun je ook bloggen op Instagram, Facebook, Twitter… maar wie weet(!) verdwijnt Instagram! Het zou zomaar kunnen hoor. En waar zijn je herinneringen dan? Nergens. En om dat te vermijden begon ik hier iets. Van nul. En kijk waar ik nu ben? Ik ben nu hier. Nergens anders.

Op dit moment zit ik in de dat het allemaal ongemakkelijk ligt. Alles over het bloggen openbaar. Vooral de mensen die ik ken die me daarop aanspreken, zovan

‘Omg Samantha heeft een blog!’ ‘Huh? Heb jij een blog? Haha, wow’ of dan heb je ook nog ‘Ooh echt een leuke blog!’

Als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik dat laatste het ongemakkellijkste. Ik vind het zoo lief als je me komt vertellen over mijn blog! Maar ik heb daar toch mijn bedenkingen bij.

Ik ga hier niet erg op in want daar ga ik ook wel eens over schrijven 😉

Nu ik dit herlees, heb ik nog steeds geen duidelijke antwoord op de vraag:

Waarom nu een blog?

Laat ik heel simpel zijn.

Omdat ik denk dat het me goed doet

xxx

 

Geef een reactie

