EXTRA

_Mini Lush Review :)_

Hii 🙂

Laatst op Kerstmis kreeg ik van mijn liefste nicht een Lush Bath Bomb! Gisteren was het Valentijn, dus ik vond hét moment om mezelf te verwennen in bad!

Ik kreeg de Autumn Leaf Bath Bomb, deze bath bomb is jammer genoeg niet meer verkrijgbaar in de webshop en winkels van Lush. Want het was van de herfstcollectie 🙂 !

Ik vond het wel gek dat het geen ronde verpakking was, je weet wel zo die bath bombs zijn meestal rond toch? Het was van de hersftcollectie, dus ik verwachtte iets oranjebruin achtig. Maar gister was ik zo verrast! Zo mooi! Die kleurtjes 😍

Over de geur? Ik vond Lush gewoon altijd zoetig ruiken, niets speciaals. En hier vond ik hetzelfde. Het rook gewoon naar Lush,haha, gewoon lush ofzo ja idk.

Het hele bad was felgeel! (Btw je bad is op het eind helemaal proper(!!) dus je hoeft niet je bad te wassen omdat die vol met glitters en roze vlekken zit😉😅)

Dit was denk ik wel één van mijn favorieten hoor!

Vaker doen?

xxx

Geef een reactie

