PERSONAL

_Verlanglijstje’17_

Hi

Misschien heb je mijn _Christmas Wishlist_ artikel bekeken, daar liet ik zien die ik wel voor kerst wou. Maar toen besefte ik dat dat teveel is voor één feestdag en dat ik beter een verlanglijstje moest maken voor het hele jaar. Het is een mengeling van dingen die ik wil en wil doen. Dus jaaa hier is ie

  • De letterlamp S voor in mijn kamer
  • Lightbox ( ik kan die halen bij een klein boutique, maar check misschien Urban Outfitters)
  • Cadeaucard van Urban Outfitters
  • Waterverf
  • Of wat geld lolz
  • Een zin per dag (dagboek)

++++++++++Dit was nog van mijn vorige lijstje, maar ik wil het ook zo graag+++++++++

Reminder: ik ga er niet vanuit dat ik dit allemaal op het einde van het jaar krijg hoor haha zo één of twee dingetjes of zo

  • Een spulletje of kledingstuk van de Brandy Melville
  • Levi’s shirt 😍
  • Een nieuwe bril (ik blijf hopen hehe)
  • The Colorun (Lieke!!!!)
  • Photobox met Lieke💓
  • Zomervakantieee 😊
  • Nieuwe telefoon (ookal denk ik dat wordt voor 2018)
  • Naar Pizza Hut met Lieke

Hahaha veel met Lieke, maar het wordt ons jaartje ❣️😸

  • Het boek van Jiami ‘Niet wat jij denkt’ (ik denk eerlijk dat ik het nooit echt zal krijgen maar hehe why not)
  • Een proffesionele camera voor shoots met Lieke en mijn blog
  • Een platenspelerrr💕
  • Mama een kat hebben zou lief zijn (Mama: ‘wacht totdat je een eigen thuis hebt😈😉’)
  • Cactusjess 🌵
  • Foempies 😍
  • Dr. Martens 😻😻😻
  • Happy Socks (s/o naar flo @happysocks_byflo volg haar ff op instagram 😉 )
  • Fjallraven kanken (als je geen idee hebt wat dat is check de link hier
  • Een grote spiegel in mijn kamer hihii
  • Een laptop zou handig zijnnn :))

Oké, dit is de langste lijst(je) ooit volgens mij! Zoals ik al eerder zei, ik ga dit nooit allemaal krijgen of kopen in misschien wel mijn hele leven! Hihi Maar het is wel leuk om alles op een rijtje te zetten wat ik nu écht leuk vindt. Waarom noem  ik het niet verlanglijstje tot aan de dood of zoiets haha.

Laat iets weten of ik misschien écht een MUSTHAVE heb overgeslagen of dat je wat herkent!

xxx

Geef een reactie

