EXTRA, PERSONAL

_Bye Quotes_

Hi

Ik was wel wat toe aan iets nieuws. Er gaat niet veel veranderen. Maar ik heb zin in om te gaan experimenteren met de onderwerpen en artikelen. Hierbij even een gedichtje omdat het nog poeziëweek 💋

F  staat voor Fankelde veranderingen

staat voor Eerlijke gedachten

staat voor Beangstigende Blogonzekerheden

R staat voor Random hahaaa

staat voor ‘Uit het oude stappen’

staat voor Andere dingetjes

weeral Random ahahaaa

staat voor Inspiratie op doen

Hier nog even een medelingtje;

Ik ga stoppen met Quotes! De reden is eigenlijk niet echt iets bijzonders. Ik vond het eigenlijk niet meer zo leuk, en ik deed daarbij daar  ook niets meer voor. Maar niet getreurd. 😚

Quotes wordt vervangen daar In aanraking😽💛

‘ In aanraking ‘ is het nieuwe pagina die Quotes zal vervangen.

In aanraking is een andere versie van Quotes. Ik  vertel hierbij mooie zinnetjes die me aanspreken of dan vertel ik wat er in mijn hoofdrond rondspookt. Je zult binnekort meer zien! Hopelijk vinden jullie het ook heel leuk :’)

Ik probeer ook actief te zijn op mijn blog, ik hoop dat ik zo nog lang volhoudt.

xxx

Geef een reactie

