PERSONAL

_21 januari ’17_

Hi

Vandaag heb ik een Een dag uit mijn leven! voor jullie. Het is best wel simpel, ik heb veel gedaan die dag en het was echt leuk! Daarom neem ik jullie mee!

 

img_20170121_082502
I woke up like thisss haha

Zo begon ik de dag, die hele mooie dag. 🙂 Was weer iets anders dan grijze, grauwe hemels.

 

img_20170121_094221
Lekker in mijn pyjama hehe, wel die leuk zonnetje!

Ik moest dringend(!!!) mijn kamer opruimen want het was een zootje geworden haha. Ik was verrast snel klaar. Dus dat kon al weg van mijn lijstje. Ik ging lekker liggen in bed en op Instagram. En daar ontdekte ik dat 21 januari Nationale  Knuffeldag is!!! Ik, natuurlijk, mijn familie dood geknuffeld, en iedereen!

img_20170121_095958

img_20170121_100007
xxx lieve broertje Maxime

Ik had nog alle tijd om gewoon in de voormiddag gerust een boek te lezen. En dat heb ik gedaan. Ik had (na jaaaaren) eindelijk het boek van For Girls Only gelezen die op mijn bucketlist stond.

Als je wilt kan ik wel eens een artikel schrijven over For Girls Only? Klinkt misschien gek, maar ik heb een leuk en kleine avontuur daarmee beleefd 🙂 

img_20170121_094435img_20170121_094455

img_20170122_120957
Deze foto was eigenlijk al getrokken van een andere boek, maar vond ie wel leuk  haha

Hier heb je dus al een lang stukje van de voormiddag, en nu wordt het tijd voor het leukste deel!

Ik en Nele hadden afgesproken, want ik had haar een lange tijd niet meer gezien. We waren van plan om naar Maurice Coffee & Knits   in Berchem te gaan. Dat is helemaal uitgelopen tot iets groots. Naar Berchem gaan  was gewoon te voet of met de tram, maar dan wel de volgende halte al uit stappen. Dus  dat vonden mijn ouders geen probleem. Mijn vriendin heeft tijdens de tramrit (yups we waren te lui) zich van gedachten veranderd en vond dat we naar de grotere coffeebar moesten gaan. ‘Vele gezelliger’. Ik, geen idee waar die grote coffeebar kon zijn, vond het een goed idee. Ze wist heel goed waar het was, en ik geloofde haar. Het was niet dat ze niet gelijk had hoor. We kwamen bij de Meir terecht (je weet wel, die mega grote winkelstraat van Antwerpen). Ik verschoot wel, want mijn ouders wisten van niks, terwijl twee twaalf-jarige gewoon de stad ontdekken. We gingen eerst naar Maurice Coffee & Knits voor wat te gaan drinken en eten. Het was wel héél druk dus gingen we even wandelen en winkels binnenlopen.

img_20170121_162149
Dit vonden we geweldig in de Flying Tiger hahahaa
IMG_20170121_143912.jpg
Urban Outfittersssss

img_20170121_144129img_20170121_145323img_20170121_151319

Na veel gezellig winkels in gaan en photobox in te gaan, was het tijd om weer naar de coffeebar te keren. Daar konden we jammer niet gaan eten want de keuken is gesloten om 15.00 (daarom was het ook zo druk, laat dit een tip voor jullie zijn 😉 ) dus namen we allebei Red Berries Tea  voor 2,40 uit mijn hoofd denk ik.

img_20170121_153459

img_20170121_153441
idk maar het was zoo rood haha
img_20170121_153723
Gezelluuugggg

Het interieur was daar zo mooi! Je kunt ook heel veel van hun kledinglijn kopen daar, maar is niet zo een goeie wifi 😉

We hadden nog veel honger dus namen we nog een wafel gewoon in de stad bij Coffee&Go.

Daarna gingen we nog naar huis en er kwamen laat nog mensen op bezoek waar het echt heel gezellig mee was!

Dit was het dan!  Hopelijk vonden jullie het leuk!

3 thoughts on “_21 januari ’17_”

Geef een reactie

