PERSONAL

_Would You Rather?_

Vandaag heb ik de Would you rather tag! De  bedoeling is om uit twee dillema’s uit te kiezen die soms wel heel confroterend kunnen zijn! Laten we beginnen!

  1. Nederland of Zuid-Afrika? Nederland (ben van belgie x)
  2. Grote oren of dikke neus? Dikke neus, veel mensen hebben dat toch? haha
  3. Alleen maar winterkleren of strandkleren? Winterkleren, die heb je hier nodig met het weer! En tijdens de zomer draag ik onderhemd of zo haha
  4. Alleen nog maar Sesamstraat bekijken of nooit meer een blogpost? Nooit meer een blogpost, dan doe ik wel verder via twitter of instagram
  5. Geen voetbal of geen Youtube? Geen voetbal (en ik doe niet eens voetbal dus dit was zeer makkelijk)
  6. Liever een slang vasthouden of een spin? Een spin maar dan wel onbewust of wanneer ik het niet weet
  7. Naar de zee of zwembad? Zee!
  8. Belgie of New York? NEW YOORKK (Maar dan wel met Lieke)
  9. Een dag met winterkleren op een extreem heet gebied leven of een minuut naakt over de zuidpool lopen? De tweede, volgens mij ga je niet zo snel dood na een minuut en als ik daarna het warme bad krijg en heerlijk thee!

Dit was het dan! Hopelijk vond je het leuk!

x

Geef een reactie

