PERSONAL

_2017 goals_

Ik ben niet echt van voornemens maar het leek me wel leuk. Het is niet dat ik iets ga veranderen aan mij of mijn leven, maar gewoon dingen die ik wil bereiken. Het is wel belangrijk dat voor bepaalde doelen gewoon laat afkomen, en voor andere moet je werken;)

  • 600 volgers op instagram (volg me hihi @samanthakarengera )
  • eens 150 likes op een foto op instagram
  • een reactie op een artikel van mijn blog
  • een item van de Urban Outfitters kopen
  • samen met Lieke (aka bff) naar de D5R-film te gaan zien in de bios
  • een goed rapport!
  • ik weet het, het is duur. Maar een keertje naar de Starbucks (Jaaa, met Lieke haha)
  • samen met Lieke the color run
  • mijn muur vol met foto’s en mijn teske poster (die opkomst is!!!) (waar ik ook een artikel van ga maken 😉 )
  • zelf eens een maaltijd maken (helemaal alleen!!)
  • of eens gaan bakken met Lieke
  • naar Amerika gaan!!! (misschien, maar staat op mijn leven-to-do-list)
  • Harry Potter’s boeken lezen
  • of de films natuurlijk ook
  • gaan schaatsen met Lieke (maar dat gebeurt vast in deze tijd of eind 2017)
  • 13 jaar worden!!
  • Pizza night with Lieke
  • een spiegel in mijn kamer
  • mijn haar moet ooit eens groeien..
  • goed engels kunnen, haha
  • vele shoots houden met Lieke
  • een stopcontact naast mijn bed zou handig zijn papa 😉
  • bijna de hele zomer doorbrengen met Lieke ❤

Dit is best wel een grote lijst! Het valt me ook op dat mijn beste vriendin Lieke ook vaak voorkomt haha. Als ik meer dingen wil doen voor 2017 voorbij is, dan zal ik eens een update moeten maken en dan laat ik je ineens weten wat ik allemaal al heb bereikt.

X

Geef een reactie

