PERSONAL

_de hemel_

Valt het jou ook op?

Hoe mooi de lucht tegenwoordig is? Elke dag bewonder ik de hemel maar opnieuw.

Terug van de chiro was de maan en een zonsondergang gemengd. Prachtig. En ’s ochtends op school is de ene kant paars en als ik me omdraai dan is het helderblauw met lilaroze  wolken. Stel je het voor? Soms is de lucht, gewoonlijks, grijs, daar van word ik automatisch sad van. Ik weet dat je niet zo mag beinvloeden door het weer,maar ja.  Als ik een foto van de lucht wil trekken dan komt het er niet zo mooi over. Daarom heb ik hier een paar foto’s van mensen die ook de hemel zo bewonderen(hihi).

Maar even… Heeft iemand een verklaring voor zo mooie kleuren aan de hemel? Idk.

Afbeeldingsresultaat voor roze lucht
Laten we zeggen dat dit het mooist ooit is?
Afbeeldingsresultaat voor roze lucht
Ja, echt waar. Het bestaat
Afbeeldingsresultaat voor roze lucht
Niet echt een idee wat de hemel met me doet.
Afbeeldingsresultaat voor roze lucht
Oke de allerlaatste…

 

Let volgende keer maar eens goed op, daarboven 😉 !

xxx

Samantha

 

Geef een reactie

