EXTRA, PERSONAL

_Alles nieuws!_

Hey hey hey hey heeeeyyy

Valt het je al op?? hihi Dat heel mijn blog is verandert? Nou ja,als je het nog niet door had….

MIJN BLOG IS HELEMAAL VERANDERD!!!

joepie ja jeej 🙂

Ik heb ten eerste mijn site-naam veranderd naar iets tijdlozer (volgens heet ik voor altijd ‘Samantha Karengera’ dus ja why not?). Niet dat Lufly Cuties niet leuk is of zo. Het is gewoon niet meer mijn  ding denk ik. En de tweede verandering is de lay-out en de logo. Veel meer voor mij; rustig en gezellig 🙂 dus ja ik hoop dat je er aan went of je het leuker vind dan ervoor.

Ja haha ff een updattje x

Samantha x

Geef een reactie

