EXTRA

_2017_

Gelukkig nieuwjaar!! 

Op verschillende manieren vertel ik je hoe 2017 geweldig wordt.

“2016 is  vervlogen,
2017 staat reeds voor de deur.
Een nieuw jaar met nieuwe dromen,
alles krijgt een nieuwe kleur.
Veel geluk en vrede,veel liefde voor elkaar.
Aandacht voor de naaste.
Het wordt een prachtig jaar!”

 

” Ik wens je een nieuw jaar
bruisend en sprankelend,
stralend en schitterend,
gezond en gelukkig,
zorgeloos en prachtig!”

 

“Alle sterretjes rijgen aan elkaar
Speciaal voor ‘t nieuwe jaar
Allen fonkelen ze zeer blij
Eentje lacht knipogend naar mij
Een sterretje met een wens voor jou
Een spetterend en voorspoedig 2017!”

 

“Ik wens je een jaar
als een alfabet
met alle letters van A tot Z
van Arbeid, Blijheid, Creativiteit
tot Zegen, Zon en Zaligheid”

 

“Ik wens jou ook voor het jaar 2017
12 maanden zonder ziekte
52′ weken zonder stress
365′ dagen van geluk
8760′ uren zonder ruzie
525600′ minuten vrede
31536000′ seconde liefde”

 

 

Geef een reactie

