PERSONAL

_Zo een prachtig tekst_

Geniet van het prachtig lied Listen van Beyoncé

“Listen to the song here in my heart
A melody I start but can’t complete”

Luister naar het liedje hier in mijn hart
Een melodie ik begin, maar kan niet worden voltooid

Luister naar het geluid van diep van binnen
Het is slechts het begin te vinden release

Oh de tijd is gekomen voor mijn dromen om te worden gehoord
Ze zullen niet terzijde worden geschoven en draaide
In uw eigen, alles want je luistert niet

Luister, ik ben alleen op een kruispunt
Ik ben niet thuis in mijn eigen huis
En ik heb geprobeerd en geprobeerd
Om te zeggen wat er op mijn hoofd
Je had moeten weten
Nu ben ik klaar met geloven dat je
Je weet niet wat ik voel
Ik ben meer dan wat
Je hebt gemaakt van me
Ik volgde de stem, je gaf aan mij
Maar nu heb ik moet mijn eigen
Je had moeten luisteren

Er was iemand hier binnen
Iemand die ik dacht was gestorven
Zo lang geleden
Oh ik ben schreeuwen
En mijn dromen worden gehoord
Ze zullen niet terzijde worden geschoven of gedraaid
In uw eigen
All ‘omdat je niet wil luisteren

Luister, ik ben alleen op een kruispunt
Ik ben niet thuis in mijn eigen huis
En ik heb geprobeerd en geprobeerd
Om te zeggen wat er op mijn hoofd
Je had moeten weten
Nu ben ik klaar met geloven dat je
Je weet niet wat ik voel
Ik ben meer dan wat
Je hebt gemaakt van me
Ik volgde de stem, je gaf aan mij
Maar nu heb ik moet mijn eigen

Ik weet niet waar ik thuishoor
Maar ik zal bewegen op
Als je dat niet doet, als je wil niet

Luister naar het liedje hier in mijn hart
Een melodie ik begin, maar ik zal voltooien

Nu ben ik klaar met geloven dat je
Je weet niet niet wat ik voel
Ik ben meer dan wat je hebt gemaakt van me
Ik volgde de stem je denkt dat je aan mij gaf

Maar nu heb ik mijn eigen te vinden, mijn eigen

 

Geef een reactie

