EXTRA

_Examens_

Ik wil het niet zeggen maar ja

De examens zijn er weer. Voor mij is het de eerste keer, dus dit wordt een stressvolle tijd. Daarom heb ik wat research gedaan voor leertips of examenstips. Die jij misschien wel nodig hebt en ja ik natuurlijk hoor.

  • Neem pauze van maximum 15 minuten. Maar je moet wel zeker 25 minuten geblokt hebben (want anders verdien je je pauze misschien ook niet 😉 )
  • Probeer zo genoeg te blijven eten tijdens het leren en het liefst ook gezond (wat water, of ja knabbel maar aan een wortel)
  • Maak een planning (maandag; wiskunde, dinsdag; Latijn… bijvoorbeeld)
  • Als je niet te snel afgeleid wordt, zoals ik, kun je wat rustgevende muziek opzetten
  • Je kunt een paar keer samen leren met een vriend(in), maakt het vele gezelliger!

Hopelijk heb je wat aan deze tips en ga je nu meer leren 😉 Slim plan, ga ik ook doen!

xxx

Samantha

Geef een reactie

