PERSONAL

_Christmas Wishlist_

Hier vind je mijn wishlist, alles wat ik heel graag wil. En kerstmis is het beste tijd van het jaar om alles naar boven te halen! Meestal staat er ook een link bij!

  • Helemaal bovenaan op mijn lijst staat de poster van Teske De Schepper!! Hier
  • De letterlamp S voor in mijn kamer (de S is zo te zien niet op de webshop) Hier
  • Lightbox ( ik kan die halen bij een klein boutique, maar check misschien Urban Outfitters)
  • Cadeaucard van Urban Outfitters Hier
  • Waterverf
  • of wat geld lolz
  • Een zin per dag (dagboek) Hier

Zelf vind ik dit eigenlijk best wel al veel dus dat was het dan!

xxx

Samantha

1 thought on “_Christmas Wishlist_”

Geef een reactie

