PERSONAL

_#7dagenwater update_

Ik zal je eerst linken naar een van mijn vorige artikelen als je wilt weten wat #7dagenwater is. Klik hier ¤Na je het hebt gelezen..¤ …Vertel ik je hoe het ging een hele week met alleen maar water. Zelf dacht ik dat het poepmakkelijk was… Maar dat was het niet.

Oke, ja, ik heb iets anders gedronken dan water of thee zonder toevoegingen. Het spijt me :(( Sorry Tes 😦 Ik kon de voorlaatste dag niet meer inhouden, want ik ben het gewoon om een Nestea te drinken op school of mijn vriendinnen. En dan bieden ze een slokje aan, en ik dacht ‘Maar één slokje?’ ‘Nee, Samantha!’ ‘Wie houdt me tegen?’ En SLUURRPP. haha Dus ja ik heb het verbroken, en niet één keer maar zelfs twee keer! Na school voelde ik me niet zo goed, dus had mijn mama een kruidenthee gemaakt voor mij. Dat was heel erg lief, maar ja met suiker wel.

 

download

Ik ben heel erg benieuwd of jij hebt meegedaan en het jou is gelukt! Of dat je nog bezig bent… Of misschien heb je het verbroken 😉

xxx

Samantha

Geef een reactie

