PERSONAL

_#7dagenwater_

Misschien ken je Teske De Schepper wel? Vast wel, haha.

Met haar nieuwe liedje ‘In Mijn Glas (Water Remix)’ kondigde ze #7dagenwater. De bedoeling is dat je 7 dagen, of te wel een week alleen maar water mag drinken. Dat je gewoon beseft dat je water zeer erg belangrijk is. En ja, ik doe er ook aan mee! Misschien is het wel bedoeld voor alcholisten of zo. Maar het leek me wel een uitdaging om ook eens niets van frisdrank te nemen. O ja! Thee mag ook, maar dan wel zonder toevoegingen zoals suiker of honing. Zelf drink veel te weinig of zelfs geen water. En ik vergeet ook altijd om water mee te nemen voor school. En ik ben daar ook zelf bewust van, daarom wil ik water drinken ook in mijn dagelijks routine proppen. Hopelijk lukt dat ook met deze challenge. Ik daag jou ook uit om mee te doen

xxx

Samantha

1 thought on “_#7dagenwater_”

Geef een reactie

