PERSONAL

_Dansen, iets nieuws_

Ik zit sinds september in de dansschool. Een  heel leuke en proffesionele dansschool. Dansen was altijd wel iets wat zo in mijn dagelijks routine hoorde. Overal danste ik wel, echt overal haha. Gek genoeg kwam ik nooit op het idee om echt er wat mee te gaan doen. Sinds ik naar de dansschool ga (Hip hop trouwens) besef ik dat het misschien meer kan worden sinds ik  erbij werd gevraagd bij de baas me wou spreken. Dat was een paar seconden verschieten, een paar seconden maar. Ik werd dus gevraagd om auditie te gaan doen voor een videoclip van Black M. Voor degene die Black M niet kent. Check deze link (bijna iedereen herkent dit liedje wel denk ik) link Maar het was allemaal zeer chaotisch en ik wist niet wat er gebeurde. Ik mocht dus auditie gaan doen voor de videoclip van Black M. Of ik een dansje moest laten of dat het free style was,geen idee. Ik werd met een aardige man in een kamer gezet die achter de laptop of camera stond. Ik deed gewoon  wat hij vroeg. Soms wat dansen, wat vragen stellen, robot-dansen en afwachten. Ik hoopte echt dat ik een mail gekregen dat ik mee mocht gaan dansen, en het was nog waar ook. Ik ging maandag naar een repetitie, het was wel leuk. Maar eerlijk gezegd was ik teleurgesteld van de dans, het was geen hiphop of zo. We gingen dansen met een paraplu. Op school ging het heel even niet goed. En de dag na de opnamens had ik een boekbespreking en een GO (grote overhoring) dus was ik echt helemaal aan het stresseren. Ik ging naar de studio in (weet ik niet meer K haha) en ging repeteren kwam ik Black M tegen. En echt waar, hij is zo een aardige meneer en eigenlijk echt grappig. Ik heb heel erg hard geamuseerd en nu wacht ik tot dat de videoclip online komt! Ik haal jullie dan ook op de hoogte!

xxx

Samantha

Geef een reactie

