PERSONAL

_Q&A_

Hey!

Vandaag heb ik een question and answere.  Ik onderhandel veel vragen snel en het zijn er veel meer eh!

Let’s Go!

  1. Hoelaat stond je op? Om 9.55 maar ik was al lang wakker maar wou niet uit bed. lol.
  2. Diamanten of Parels? Diamanten, duhh
  3. Wat is de laatste film die je hebt bekeken? K3 en de ijsprinses ZOO NICE WEER
  4. Wat is je echte naam? Samantha
  5. Wat is je 2e/3e/4e… naam? 😦 Ik heb maar een naam, hoor
  6. Wat eet je het liefst? DIT IS EEN VRAAG WAAR IK NOOIT OP KAN ANTWOORDEN! (Ik vind soort van alles lekker)
  7. Wat eet je écht niet graag? Aubergine en de rest van gekookte groenten. Of chocomouse of chocomelk. Ow en koffie, maar dat hangt van leeftijd af, zeker
  8. Lievelingspannekoek? Met donkerbruine suiker NJAAMM
  9. Wat is je favoriete CD? Nah ik weet het niet.
  10. Wat voor een auto heb je? Haha. Ik ben 12
  11. Favoriete broodje? Oehh zo van die Italiaanse! Met pesto, mozzorella enzo
  12. Aan wat voor personen kan jij je aan irriteren? Uhmm, diegene die het altijd beter weten -_-
  13. Waar ga je het liefst naar toe op vakantie? Zolang het daar maar warm is.
  14. Waar ben je geboren? In Antwerpen
  15. Waar heb je gewoont? In Borgerhout (ook nog in Antwerpen)
  16. Welk sport kijk je het liefst? Geen idee, niets eigenlijk haha.
  17. Coca Cola of Pepsi Cola? Coca cola, zoiezo

Hopelijk vonden jullie het leuk! Ik ben wel benieuwd wat jullie zouden we antwoorden.

Liefs,

Samantha

xxx

Geef een reactie

