PERSONAL

_er nog niet klaar voor_

Ik  ben nu echt niet minder dan een maand bezig hiermee, maar ik ken mezelf zo al een beetje. Ik ben al in de zomervakantie eens begonnen met een blog. Maar dat was zo een beetje belachelijk. Dus ik ken mezelf al, nou toch het grootste deel. Nu ik al een maandje 12 jaar ben, en in het middelbaar zit. Besef ik dat ik niet alle tijd van de wereld heb voor blogposts. Daarom plan ik ook wel mijn blogpost in ;). Ik probeer 1 keer per week een post of een quote online te zetten. Ik vind het zeer spannend wat jullie vinden van mijn nieuwste posts! Voor mij is dit allemaal zeer nieuw, en ik probeer niet hetzelfde te zijn zoals iedereen. Maar persoonlijker.

Lufly Cuties klinkt misschien niet persoonlijk voor een naam. Maar mij lijkt het wel leuk om daarmee herkend te worden:). Het klinkt gewoon mooi in de oren. En ik weet dat deze naam niet tijdig is. Maar dat boeit me niet ik vind t nu eenmaal echt leuk!😛 Ik heb er ook heel lang over gedaan om een naam te vinden. Ik had niet echt optie’s want deze was direct van mijn favoriet. 

Vraagje: ik vind emojis gebruiken zeer leuk, jullie ook? 

 

Liefs,

Samantha

xoxox

Geef een reactie

