EXTRA, PERSONAL

_Instagram Feed_

Instagram is iets heel belangrijks geworden voor mij. Ik vind het eenmaal belangrijk om veel te kunnen vastleggen en ook te delen, en het is ook leuk. Het systeem, hoe het in mekaar zit vind ik gewoon geweldig. Het is natuurlijk zeer in’ om een instagram feed te hebben. Voor de mensen die niet weten wat een feed is; dat is een mooi geheel van je foto’s in misschien een filter of verschillende filters die met kleuren matchen ( dat is denk ik een juiste conclusie). Ik ben de eind van deze zomer begonnen met een instagram feed. Sommige vinden het maar niks, en sommige vinden het zeer leuk. Ik hoor bij de sommige die het wel leuk vinden. Je begint een passie te krijgen voor fotografie. En dat is geweldig. Je begint te letten op mooie gebouwen,muren en kleuren. Maar toch kan het iets negatiefs met je doen. Na een tijdje bleef het (bij mij toch) dwalen in je hoofd. Je kunt zo hard twijfelen aan je feed en gaan stresseren. Ik begon meer en meer onzeker te worden over mijn feed. Want ik wou zo graag, een feed hebben zoals dat meisje en die en die… Maar nu interreseert het mij niet veel. Ik doe niet meer zoveel mijn best voor mooie foto’s. Maar pas op ik hou nog steeds fotografie, maar ‘feed’ hoort er bij mij niet echt bij.

Ik gebruik voor mijn foto’s te bewerken VSCOcam. Soort van het bekendste editapp ooit. En ik kan je het echt aanraden. Je kunt er zeer mooie foto’s meemaken en bekijken. Maar heb je zoals mij ook een Androidphone? Dat kan zeer lastig zijn, want ik heb tegenwoordig ook foto’s met de standaard Instagramfilters -_- of zonder filter. De foto’s van VSCOcam (ook geen idee je het uitspreekt lolz) willen niet laden, het wilt niet delen op Instagram of foto’s opslaan. Dat is wel zeer jammer :(. Heb je ook een Instagram feed? Zo ja? Hoe ervaar je het? Laat  het me weten!

Liefs,

Samantha

xxx

Geef een reactie

